Unia Europejska

Wprowadzenie do świata Minecrafta przy pomocy języka programowania Scratch. Jest to idealne narzędzie do rozpoczęcia swojej pierwszej przygody z programowaniem.


Świat Minecrafta czeka na Ciebie otworem. Udało nam się przemycić do Scratcha kilku bohaterów. Stań z nimi do walki, znajduj sojuszników i uratuj świat Scratcha przed Witherem.

  • 5 spotkań (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (10)


za kurs 375,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs „Odkrywca Minecrafta” to niepowtarzalna możliwość poznania różnych aspektów Minecrafta z perspektywy programowania. Łącząc ze sobą nowoczesne rozwiązania ze sprawdzonymi platformami umożliwiamy poznanie różnych programów i języków programowania poprzez świat Minecrafta.

Program kursu

Celem lekcji jest nauka podstawowych zagadnień występujących w różnych językach programowania oraz wykorzystanie ich w praktyce. Uczniowie poznają platformę code.org, dzięki której wszelkie elementy programowania będą natychmiastowo widoczne w miniaturowym świecie Minecrafta. Poznamy zasady kontroli ruchu, sposoby wykorzystania pętli oraz interakcje z przedmiotami i obiektami.
Podczas lekcji uczestnicy zmierzą się z legendarną postacią świata Minecrafta – Witherem. Pojedynkując się z Witherem poznamy podstawy programowania w języku Scratch, kreowanie obiektów oraz ich interakcje między sobą. Dodatkowo wprowadzone zostanie pojęcie pętli warunkowej oraz klonowania.
Kilku Endermanów postanowiło skraść skrzynie ze skarbca Steve’a. Spróbujemy je powstrzymać wykorzystując siłę naszych łuków. W trakcie zajęć dowiemy się czym jest losowanie oraz jak je wykorzystać w programowaniu.
Celem lekcji jest przedstawienie środowiska Minecraft Education Edition jako miejsca do programowania i tworzenia własnych skryptów.
Celem lekcji jest podsumowanie wiedzy z całego kursu oraz poznanie dodatkowych możliwości jakie oferuje Minecraft Education Edition i programowanie w językach blokowych.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst