Unia Europejska

Pakiet “Minecraft 3w1” to niepowtarzalna możliwość poznania różnych aspektów Minecrafta z perspektywy programowania na 3 poziomach zaawansowania. Uczestnik wprowadzany jest w podstawy kodowania w środowisku Minecraft, a następnie poznaje bardziej zaawansowane zagadnienia jak wykorzystanie skryptów w grze czy tworzenie projektów przedstawiających w praktycznej odsłonie wiele różnych elementów programowania takich jak losowania, tablice oraz pętle. Granie w Minecrafta to jedno, a zapanowanie nad światem i samą grą to już coś kompletnie innego.

  • 15 spotkań (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


za kurs 975,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Wybierz pakiet promocyjny i zyskaj 3 kursy w 1 pakiecie w cenie obniżonej o 150 zł. Minecraft 3w1 to 15 zajęć na 3 etapach zaawansowania, obejmujący wiedzę z zakresu kursów:
1. „Odkrywca Minecrafta” - łącząc ze sobą nowoczesne rozwiązania ze sprawdzonymi platformami umożliwiamy poznanie różnych programów i języków programowania poprzez świat Minecrafta.
2. „Kreator Minecrafta” to kontynuacja elementów przedstawionych w poprzedniej części jednak w kompletnie nowej i bardziej zaawansowanej odsłonie. Wszelkie skrypty i programy stworzone na zajęciach zostaną przeniesione do prawdziwego świata Minecrafta. Dołącz do programistów Minecrafta i spójrz na niego od innej, programistycznej strony. Granie w Minecrafta to jedno, a zapanowanie nad światem i samą grą to już coś kompletnie innego.
3. „Czempion Minecrafta” w programowaniu to trzeci etap kursu programowania z Minecraftem. Podczas zajęć wykonamy zaawansowane projekty przedstawiające w praktycznej odsłonie wiele różnych elementów programowania takich jak losowania, tablice oraz pętle.

Program kursu

Celem lekcji jest nauka podstawowych zagadnień występujących w różnych językach programowania oraz wykorzystanie ich w praktyce. Uczniowie poznają platformę code.org, dzięki której wszelkie elementy programowania będą natychmiastowo widoczne w miniaturowym świecie Minecrafta. Poznamy zasady kontroli ruchu, sposoby wykorzystania pętli oraz interakcje z przedmiotami i obiektami.
Podczas lekcji uczestnicy zmierzą się z legendarną postacią świata Minecrafta – Witherem. Pojedynkując się z Witherem poznamy podstawy programowania w języku Scratch, kreowanie obiektów oraz ich interakcje między sobą. Dodatkowo wprowadzone zostanie pojęcie pętli warunkowej oraz klonowania.
Kilku Endermanów postanowiło skraść skrzynie ze skarbca Steve’a. Spróbujemy je powstrzymać wykorzystując siłę naszych łuków. W trakcie zajęć dowiemy się czym jest losowanie oraz jak je wykorzystać w programowaniu.
Stworzenia z Minecrafta atakują ze zdwojoną siłą. Dołącz do Steve’a i raz na zawsze odeprzyj przeciwników. Uczestnicy zajęć poznają zasady tworzenia i odbierania komunikatów. Dodatkowo zostaną omówione zaawansowane zagadnienia działań matematycznych.
Celem lekcji jest podsumowanie informacji na temat programowania w języku Scratch. Ponadto zaprezentowane zostanie środowisko MakeCode, z którego uczniowie korzystają podczas kontynuacji zajęć.
Pierwszy dzień w Minecrafcie jest zawsze wymagający. Dużo łatwiej jest, gdy sami decydujemy o terenie wokoło. Podczas zajęć pokażemy podstawy programowania z Minecraftem i zapoznamy z podstawowymi blokami i funkcjami.
Czy skała macierzysta jest niezniszczalna? Czy istnieje siła, która ją zniszczy? Na te i inne pytania odpowiemy sobie podczas wybuchowych zmagań z TNT i Creeperowym Sztormem. Unikając wybuchów przedstawimy podstawy związane z komendami wypełniania bloków i dodawania postaci.
Przygotuj się na przedziwne zjawiska atmosferyczne. Nie tylko deszcz czy śnieg potrafią spadać z nieba. Poznamy zasadę działania pętli ograniczonej oraz będziemy utrwalać wiedzę zdobytą na poprzednich etapach kursu.
Najwyższa pora na pojedynki gladiatorów. Z każdej walki można wyciągnąć lekcje – podczas zmagań poznamy zasady losowania i pojęcie list w programowaniu. Niech rozpoczną się igrzyska.
Celem lekcji jest podsumowanie wiedzy zdobytej podczas kursu i przedstawienie uczestnikom bardziej zaawansowanych elementów MakeCode w formie krótkiego pokazu. Ponadto uczniowie będą mieli okazję wypróbować swoje siły w programowaniu kreatywnym.
Misja dla największych fanów akrobacji, biegów i skoków. Podczas lekcji poznamy zasady umieszczania przedmiotów w przestrzeni trójwymiarowej poznając zasadę działania układu współrzędnych. Utrwalone zostaną również elementy związane z kreowaniem i architekturą terenu.
Jedna z najnowszych wersji Minecrafta wprowadziła do gry podwodny świat pełen stworzeń, skarbów i nieznanych dotąd składników terenu. W trakcie zajęć zamkniemy cały podwodny świat w niewielkim akwarium. Poznamy również zaawansowane pojęcia związane z losowaniem.
Do biegu… Gotowi… Start! Bieg z przeszkodami to jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów wyścigów. Pułapki mogą być umieszczone wszędzie. Na tej lekcji poznamy pętle i instrukcje warunkowe.
Najpopularniejsza rozgrywka Minecrafta właśnie u nas. Zbierz drużynę ale uważaj, drużyna przeciwna już przygotowała na Ciebie masę pułapek. Nie daj się im tak łatwo pokonać. Podczas zajęć utrwalimy wiadomości poznane na całym kursie oraz dowiemy się więcej na temat instrukcji warunkowych.
Zadaniem lekcji jest podsumowanie zaawansowanych elementów programowania w Minecraft MakeCode oraz całego cyklu kursów programowania z Minecraftem.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst