Trwają zapisy na krótkie kursy stacjonarne oraz online! Sprawdź!

Konkurs Programistyczny

Z okazji 9. edycji warsztatów „Koduj z Gigantami” startujemy z konkursem dla Szkół oraz uczniów w DWÓCH grupach wiekowych! Do udziału w rywalizacji zapraszamy uczniów klas 1-4 oraz uczniów klas 5 i starszych! :)

Co należy zrobić?

W przypadku uczniów klas 1-4, szkoła przeprowadza wewnętrzny konkurs wśród uczniów, których zadaniem będzie stworzenie projektu programistycznego, wykonanego w programie Scratch (np. gra lub animacja), pt. „Starcie Gigantów”.

Uczniowie klas 5 i starsi muszą stworzyć projekt programistyczny strony internetowej wykonanej w programie Glitch (forma dowolna), pt. Starcie Gigantów. Najlepsze wybrane projekty szkoła zgłasza do konkursu.

„Starcie Gigantów” to konkurs dla młodych miłośników gier i programowania, którzy pragną przenieść swoje fantastyczne pomysły do wirtualnego świata, tworząc swój własny projekt w Scratchu i Glitchu!

Uwaga! Uczestnikiem konkursu może być wyłącznie osoba biorąca udział w warsztatach Koduj z Gigantami. Zgłoszenia prac prosimy wysyłać poprzez link w KOMENTARZU pod postem konkursowym zamieszczonym na funpage'u: https://www.facebook.com/kodujzgigantami.

Zgłoszenie konkursowe może zamieścić wyłącznie szkoła lub nauczyciel odpowiedzialny za projekt. Zachęcamy do udziału wszystkie szkoły podstawowe oraz ponadpodstawowe, a także ich uczniów! 

Spośród wszystkich zgłoszonych projektów zostaną wybrane najlepsze z nich, które wezmą udział w dalszej walce o główne nagrody! Ich autorzy otrzymają fantastyczne, gamingowe figurki Chibi od firmy Ubisoft. 

Do wygrania szereg bardzo atrakcyjnych nagród!

I miejsce:

  • laptop gamingowy (do dyspozycji szkoły),
  • klawiatura gamingowa (do dyspozycji ucznia),
  • słuchawki gamingowe (do dyspozycji ucznia),
  • fotel gamingowy (do dyspozycji ucznia),
  • tablet (dla nauczyciela prowadzącego),
  • 1x voucher na „Semestralny kurs programowania” w szkole „Giganci Programowania” (dla Autora najlepszego projektu),
  • pakiet gier od naszego partnera Ubisoft.

II i III miejsce:

  • fotel gamingowy (do dyspozycji ucznia),
  • słuchawki gamingowe (do dyspozycji ucznia),
  • klawiatura gamingowa (do dyspozycji ucznia),
  • 1x voucher na „Semestralny kurs programowania” w szkole „Giganci Programowania”.
  • pakiet gier od naszego partnera Ubisoft.

Wszystkich uczniów gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie! 

Linki do wybranych przez Szkołę projektów programistycznych należy umieścić w formie komentarza pod postem konkursowym (na: https://www.facebook.com/kodujzgigantamiwraz z imieniem i nazwiskiem ucznia, nazwą szkoły oraz klasą.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 15.10.2021 r. do godziny 12:00. Trzymamy za Was kciuki, powodzenia! Regulamin znajdziecie klikając w poniższy przycisk:

Prace laureatów w konkursach

Koduj z Gigantami wrzesień 2021

I miejsce - autor projektu Krzysztof Kowalski z Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi nr 5 im. Jana Pawła II w Pionkach. Krzysztof stworzył grę prezentującą pojedynek Czarnej Perły i Latającego Holendra, która umożliwia zabawę w dwie osoby. Projekt zaimponował nam przede wszystkim bardzo dobrą jakością wykonania - całość działa płynnie, rozgrywka wciąga i sprawia mnóstwo frajdy. To świetna praca, która bez wątpienia zasługuje na I miejsce.

konkurs koduj

II miejsce: autor projektu Dominik Michalak ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 im. Janusza Korczaka w Płocku. Dominik również stworzył grę, bazującą na podobnych zasadach. W tym wypadku gracz może wcielić się w postać Goblina lub Duszka, a zwycięstwo jednego z nich zależeć będzie wyłącznie od naszej zręczności i szybkości. Gra prezentuje ciekawą oprawę graficzną i rozbudowane mechaniki walki. Brawo! Pracę Dominika sprawdźcie w linku poniżej:

konkurs koduj2

III miejsce: autor projektu Zuzanna Janiszewska ze Szkoły Podstawowej nr 16 w Rudzie Śląskiej. Zuzanna przygotowała wciągającą grę zręcznościową z trzema poziomami trudności do wyboru. W grze musimy jak najszybciej klikać w pojawiające się serduszka i zbierać punkty. Projekt Zuzanny zawiera proste, ale przemyślane mechaniki, które w połączeniu z ciekawym pomysłem zaowocowały płynną i wciągającą rozgrywką. Gratulujemy! Projekt Zuzanny znajdziecie pod linkiem poniżej:

konkurs koduj3

Zwycięskie prace w tworzeniu stron internetowych:

I miejsce: autor projektu Krzysztof Cieślik z Technikum Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Częstochowie. Krzysztof stworzył niesamowicie przemyślaną i dopracowaną stronę internetową, która zachwyca designem i liczbą szczegółów. Ogromne gratulacje!  Link do pracy Krzysztofa znajdziecie tutaj:

https://lumbar-vaulted-milk.glitch.me/among 

II miejsce: autor Bartłomiej Hulbój z Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku. Również świetny i dopracowany projekt strony internetowej, gdzie znajdziemy m.in. zakładkę z quizami oraz galerię zdjęć. Gratulacje! Link do projektu:

https://starcie-gigantow-bh.glitch.me/quiz.html

III miejsce: autor Kinga Zielińska ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Łukowie. Strona internetowa przygotowana przez Kingę to przede wszystkim bardzo ciekawy design i sporo treści. Całość przykuwa wzrok, jest czytelna i co najważniejsze - działa płynnie. Brawo! Oto link do projektu Kingi:

https://strona-o-programowaniu-na-konkurs-kingi.glitch.me/

Koduj z Gigantami luty 2021
I miejsce - autor projektu Marcel Piechowicz ze Szkoły Podstawowej nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego w Świebodzinie. Marcel stworzył grę inspirowaną legendarną serią platformówek - Super Mario Bros. Projekt zaimponował nam przede wszystkim świetną jakością wykonania - gra działa płynnie, zaimplementowane mechaniki urozmaicają zabawę, poziomy są zróżnicowane i wymagają zręczności. Gra jest dopracowana w każdym najmniejszym szczególe:
 
gra 1miejsce
 
WYRÓŻNIENIA:
 
Paulina Walczyńska z I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Turku za oryginalny, ciekawy pomysł:
 
gra 2miejsce
 -
 
Mikołaj Żubr ze Szkoły Podstawowej nr 355 im. Jana Wedla w Warszawie za interesujący pomysł i bardzo dobrze rozłożone mechanizmy rozgrywki.
 
Rafał Szymiec ze Szkoły Podstawowej w Strzyżowicach za świetnie zaprojektowaną grę inspirowaną Minecraftem.
 

Partnerzy

Ubisoft
Exatel

Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!

Zapisz się na kurs

Nasi
partnerzy

Polecane z
bloga

Najlepiej sprzedające się gry wideo na świecie

Czytaj

Lekcje programowania dla dzieci - kiedy zacząć?

Czytaj

Jak zacząć przygodę z programowaniem gier?

Czytaj