Unia Europejska

Zastanawiasz się jak pracują programiści? Na zajęciach poznamy zasady korzystania z języka C# przy pomocy środowiska Visual Studio i poczujemy się jak jeden z nich. Pętla, metoda, instrukcja warunkowa brzmią jak starożytne zaklęcia? Jako programiści poznamy ich znaczenie i wykorzystasz do tworzenia różnych programów. Druga część kursu to przede wszystkim zajęcia projektowe, które udowodnią, że programista to nie jest nudny zawód. Dowiemy się jak tworzyć gry, aplikacje i programy w oparciu o język programowania C#.

  • 48 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (11)


cena za lekcję od: 99,60 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs obejmuje naukę techniki programowania na podstawie języka C# firmy Microsoft. Uczeń ćwiczy umiejętności programowania na podstawie zadań dla zawodowych programistów. Dodatkowo, uczestnik poznaje podstawy programowania interfejsu użytkownika oraz zarządzanie bazami danych. Zajęcia z gier komputerowych prowadzone są w języku C#. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI, które wspomogą naszą pracę i naukę.

Dodatkowe korzyści z naszego indywidualnego kursu premium:

  • Dostosowanie do indywidualnych potrzeb - Instruktor może dostosować tempo, styl nauczania oraz materiały do indywidualnych potrzeb, zainteresowań i poziomu umiejętności ucznia. To zwiększa efektywność nauki i pozwala na szybsze osiąganie postępów.
  • Elastyczność terminów - Zajęcia online oferują dużą elastyczność w planowaniu terminów, co jest idealne dla osób o zmiennym grafiku. Uczestnicy mogą umawiać lekcje w najbardziej dogodnych dla siebie porach, co sprzyja regularnej nauce.
  • Natychmiastowa pomoc i feedback - W trakcie zajęć online, uczniowie mogą zadawać pytania i otrzymywać natychmiastowe odpowiedzi oraz feedback od swojego instruktora. To pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów i wątpliwości.
  • Dostęp do szerokiego zakresu zasobów - panelu ucznia z zadaniami dodatkowymi, materiałów powtórzeniowych, filmików szkoleniowych, nagrań z lekcji.
  • Personalizacja ścieżki edukacyjnej - Możliwość wyboru konkretnych języków programowania, technologii i projektów, nad którymi chce się pracować, umożliwia uczestnikom kształtowanie własnej, unikalnej ścieżki edukacyjnej.
  • Motywacja i zaangażowanie - Indywidualne zajęcia często wiążą się z większym zaangażowaniem i motywacją ze strony uczestników, co sprzyja utrzymaniu ciągłości nauki i osiąganiu lepszych wyników.

Program kursu

Celem lekcji jest stworzenie pierwszego programu w C# oraz zapoznanie ze środowiskiem Visual Studio.
Celem lekcji jest przedstawienie pojęcia zmiennych oraz pokazanie najczęściej stosowanych typów zmiennych.
Celem lekcji jest przedstawienie pojęcia stałych oraz pokazanie najczęściej stosowanych operacji matematycznych.
Celem lekcji jest przedstawienie operatorów matematycznych i logicznych. Drugim celem jest przedstawienie inkrementacji i dekrementacji w języku C#.
Celem lekcji jest przedstawienie instrukcji warunkowej IF.
Celem lekcji jest utrwalenie informacji o instrukcji warunkowej IF oraz zrozumienie działania klasy Random.
Celem lekcji jest przedstawienie instrukcji warunkowej Switch.
Celem zajęć jest nauka testowania i naprawiania swojego kodu oraz efektywne wykorzystywanie IDE w celu ułatwienia pracy.
Celem lekcji jest zapoznanie się z pojęciem pętli.
Celem lekcji jest dalsze zgłębianie tematu pętli.
Celem lekcji jest omówienie zastosowania i używania tablic.
Celem lekcji jest wprowadzenie do dzielenia kod na części i przedstawienie metod.
Celem lekcji utrwalenie wiedzy o metodach na praktycznym przykładzie gry.
Celem lekcji jest podsumowanie zdobytych w trakcie semestru wiadomości.
Celem lekcji jest wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy podczas przygotowywania gry w konsoli systemowej, inspirowanej grami znanych z konsol Brick Game.
Celem lekcji jest ulepszenie gry z poprzednich zajęć. Ulepszenie będzie polegać między innymi na przyśpieszaniu gry, boostach możliwych do zebrania, implementacji mechaniki nitro.
Celem lekcji jest utrwalenie wiedzy na praktycznym przykładzie gry zgadywanka.
Celem lekcji utrwalenie wiedzy na praktycznym przykładzie rozmowy z chatbotem o tematyce danej gry na wzór NLP. Stworzymy dla AI własną bazę pytań i odpowiedzi.
Celem lekcji jest stworzenie programu przetwarzającego gotowe obrazy, z wykorzystaniem prostych filtrów macierzowych.
Celem lekcji jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, koncepcją programowania obiektowego oraz pracą w Solution Eksplorerze.
Celem lekcji jest pogłębienie wiedzy w tematyce programowania obiektowego. Przedstawione zostaną zagadnienia takie jak dziedziczenie, nadpisywanie metod oraz elementy statyczne w programowaniu.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego oraz poznanie elementów takich jak przeładowanie metod, pętla foreach oraz listy.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego.
Celem lekcji jest zapoznanie uczestników z instalacją i konfiguracją projektów używających Raylib na podstawie implementacji projektu ze spadającą piłeczką.
Celem lekcji jest rozpoczęcie pracy nad projektem popularnej gry Snake, w której będziemy tworzyć podstawową mechanikę gry, implementować ruch węża, generowanie jedzenia oraz obsługę kolizji.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy nad projektem popularnej gry Snake.
Celem lekcji jest rozpoczęcie pracy nad grą Flappy Bird. Uczniowie nauczą się, jak kontrolować ruchy postaci, jak generować przeszkody oraz jak zliczać punkty, aby stworzyć w pełni funkcjonalną grę.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy nad grą Flappy Bird.
Celem lekcji jest wykorzystanie wiedzy z poprzednich lekcji w procesie rozwiązywania zadań samodzielnych.
Celem lekcji jest rozpoczęcie pracy nad grą Space Invaders.
Celem lekcji jest kontynuacja pracy nad grą Space Invaders. W tej części zajmiemy się dodaniem obcych statków kosmicznych, ich ruchem i kolizjami z graczem i pociskami.
Celem lekcji jest nauczenie się pracy z kodem napisanym przez inne osoby oraz naprawienie projektu gry Pong.
Na zajęciach przygotujemy własną implementację Gry w życie. Jest to symulacja, w której nie ma typowego gracza, a jedyny wpływ na grę ma się podczas ustalania warunków początkowych. W symulacji biorą udział komórki, które ewoluują i tworzą różne struktury.
Na zajęciach ulepszymy nasz projekt Gry w życie. Poprawimy działanie programu oraz dodamy różne sposoby na uruchomianie symulacji. Dzięki temu będziemy mogli przetestować działanie z góry przygotowanego organizmu.
Celem lekcji jest omówienie sposobów przechowywania danych w języku C#. Przedstawione zostaną koncepcje rekordów, słowników, kolejek oraz zbiorów.
Celem lekcji jest poruszenie tematu baz danych oraz wykonanie komend SQL przy pomocy języka programowania C#. Wiedza ta będzie wykorzystywana przy późniejszym tworzeniu aplikacji webowej.
Celem lekcji jest dalsze omówienie tematu baz danych z użyciem języka C#. Wiedza ta będzie wykorzystywana przy późniejszym tworzeniu aplikacji webowej.
Celem lekcji jest omówienie LINQ w języku programowania C#. Poznamy też nowe operacje, które można wykonać do uzyskania elementów z bazy danych.
Celem lekcji jest omówienie w jaki sposób pisze się testy w programowaniu na przykładach testów jednostkowych i integracyjnych.
Celem lekcji jest omówienie stron z zadaniami programistycznymi oraz wspólne zrobienie tych zadań.
Dalsze wykonywanie zadań. Pokazanie i wspólne wykonanie zadań, które mogą występować na rozmowach kwalifikacyjnych w korporacjach.
Celem lekcji jest przedstawienie języka programowania JavaScript. Pokazane zostaną podstawowe pojęcia i komendy, które można wykonać.
Celem lekcji jest dokładnie omówienie języka programowania JavaScript. Pokazane zostaną bardziej zaawansowane komendy razem z przykładami.
Celem zajęć jest omówienie podstaw frameworka Angular. Wyjaśnienie dlaczego warto go używać, co oznaczają poszczególne pliki. Co to są komponenty, moduły i serwisy.
Celem lekcji jest dalsze omówienie frameworka Angular. W jaki sposób uruchomić frontend oraz backend. Wyjaśnienie na czym polega deployment aplikacji.
Stworzenie uproszczonej wersji Facebooka. Możliwość stworzenia własnego profilu, przeglądania profili innych osób, możliwość pisania wiadomości do innych użytkowników. Podczas tego projektu zostanie wykorzystany C#, Angular oraz baza danych SQL. Gigantbook będzie aplikacją webowa.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest przedstawienie uczniom silnika Unity i krótkie wprowadzenie w świat tworzenia gier komputerowych.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst