Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Wstęp do Programowania.

Tworzenie programów przy pomocy języka C#. Są to zajęcia projektowe, pozwalające na stworzenie gotowych aplikacji możliwych do udostępnienia.


Programista to nie jest nudny zawód. Niektórzy zajmują się nawet tworzeniem gier. Chcesz spróbować? W takim razie nie czekaj, bo zaraz zaczynamy. Drugi semestr programowania czas zacząć.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


5 rat po 219

Zapisy i terminarz

lub

płatność jednorazowa (zniżka 45 zł) 1050


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs, obejmujący 2 semestry, stanowi wstęp do „prawdziwego” programowania. Na przykładzie nowoczesnego, opracowanego przez firmę Microsoft języka C#, omawiane są jego podstawowe elementy. Oprócz tego, uczeń poznaje sposoby tworzenia stron internetowych oraz podstawy bezpiecznego korzystania z Internetu i hackingu.

Program kursu

Na pierwszych zajęciach powtórzymy materiał poznany w pierwszym semestrze. Przypomnimy zagadnienia takie jak: zmienne, operacje na zmiennych, instrukcje warunkowe, pętle, metody, tworzenie aplikacji okienkowych i konsolowych.
Celem lekcji jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, koncepcją programowania obiektowego oraz pracą w Solution Eksplorerze.
Celem lekcji jest pogłębienie wiedzy w tematyce programowania obiektowego. Przedstawione zostaną zagadnienia takie jak dziedziczenie, nadpisywanie metod oraz elementy statyczne w programowaniu.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego oraz poznanie elementów takich jak przeładowanie metod, pętla foreach oraz listy.
Celem lekcji jest powtórka i utrwalenie materiału z podstaw programowania obiektowego.
Stworzymy okienkową grę memory, w której zostaną rozlosowane pary obrazków podczas jej uruchomienia. Naszym zadaniem będzie w jak najkrótszym czasie odszukać wszystkie pary, żeby zdobyć jak najwięcej punktów. Gra będzie posiadać odmierzanie upływającego czasu oraz możliwość restartu po jej zakończeniu.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Będzie to nasz największy projekt. Aplikacja będzie składać się z kilku ekranów, pomiędzy którymi będziemy mogli się przełączać. Zaprogramujemy możliwość zakładania kont nowych użytkowników, logowanie oraz wylogowanie z aplikacji, dodawania zadań do listy ich edycję i usuwanie. Dodatkowo stworzymy prostą plikową bazę danych – aplikacja będzie mogła dzięki temu przechowywać dodanych użytkowników i ich wpisy nawet po jej wyłączeniu.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zajęcia stanowią kontynuację tematu realizowanego na poprzedniej lekcji.
Zapoznamy się z podstawowymi pojęciami związanymi z hackingiem i bezpieczeństwem. Stworzymy prostą aplikację symulującą wykradanie loginów i haseł.
Zapoznanie z silnikiem graficznym służącym do tworzenia gier komputerowych, wykorzystywanym na zajęciach. Stworzenie pierwszej gry.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

5 rat po 219

Zapisy i terminarz
Miejsce na dodatkowy tekst