Unia Europejska

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Przygotuj się na emocjonującą rywalizację! W tej planszówkowej grze wyścigowej dwóch graczy staje do wyścigu o miano Najszybszego Bohatera. Wybierz swoją postać i podejmij wyzwanie! W tym wyścigu liczy się spryt, refleks i odrobina szczęścia. Każdy ruch może przybliżyć Cię do zwycięstwa… albo sprawić, że zostaniesz w tyle! Czy pokonasz przeciwnika i jako pierwszy przekroczysz linię mety?

warsztat 1 spotkanie


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z programowaniem. Podczas lekcji pracujemy w Scratchu - to język programowania stworzony specjalnie do nauki dla najmłodszych. Dzięki możliwościom tego środowiska uczniowie w czasie zajęć stworzą swoją pierwszą grę. Programowanie w Scratchu jest przystępne dla początkujących - podczas zajęć korzystamy z bloków i z ich pomocą dodajemy kolejne elementy do naszej gry.

Program kursu

Podczas zajęć krok po kroku zaprogramujemy wyścigową grę planszową, gdzie gracze będą mogli wykazać się refleksem! Gra polega na dotarciu do mety szybciej od naszego przeciwnika. Poznamy podstawowe bloki potrzebne do stworzenia gry oraz zapoznamy się ze środowiskiem Scratch.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst