Unia Europejska

Odbędziemy podróż w czasie i wcielimy się w programistów sprzed lat, którzy tworzyli pierwsze gry. W języku Python wspólnie stworzymy rozgrywkę, która będzie nawiązywała do gry mastermind. Sprawdzimy jak takie gry są zbudowane od środka, a przy okazji przekonacie się jak ciekawa jest przygoda z programowaniem.

warsztat 1 spotkanie


Płatność Bezpłatnie


bezpłatne 0,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Warsztaty skierowane do osób początkujących, które chcą zacząć swoją przygodę z programowaniem w Pythonie. Uczestnicy nauczą się podstawowych konstrukcji programistycznych, takich jak pętle, instrukcje warunkowe, funkcje i zmienne. Wszystko to w przystępnej formie krok po kroku.

Program kursu

Celem lekcji jest pokazanie możliwości języka Pythona. Poznamy takie elementy programowania jak listy, pętle oraz instrukcje warunkowe. Podczas lekcji uczniowie będą mieli okazję samodzielnie analizować kod, modyfikować go oraz rozwijać go o własne pomysły, co pozwoli im lepiej zrozumieć logikę działania programów oraz rozwinąć umiejętność rozwiązywania problemów.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst