Rekomendowany dla uczniów, którzy ukończyli kurs Python z Minecraftem lub znają inny język programowania na poziomie zaawansowanym.

Świat Robloxa to miejsce pełne przygód, przeciwników, wyzwań ale czy można się czegoś w nim nauczyć? Znamy odpowiedź na to pytanie. Podczas kursu tworzymy najpopularniejsze gry ucząc się zaawansowanego języka programowania Lua. Przeżyjmy razem niezapomnianą przygodę.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


5 rat po 239

Zapisy i terminarz

lub

płatność jednorazowa (zniżka 50 zł) 1145


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

“Tworzenie gier w ROBLOX z Lua” to świetna propozycja dla uczniów, którzy chcą zgłębić zaawansowane tajniki tworzenia gier w ROBLOX z wykorzystaniem języka LUA. Na każdej lekcji uczniowie będą zgłębiać tajniki programowania w ROBLOXIE, stając się przy tym coraz lepszymi twórcami gier. Zapoznają się z językiem LUA, który zapewnia możliwość tworzenia zaawansowanych gier na platformie ROBLOX. Na tym kursie uczniowie poznają nowoczesne techniki projektowania i programowania rozbudowanych gier komputerowych. Rozwiną swoje umiejętności programistyczne oraz utrwalą i rozbudują swoją wiedzę na temat podstawowych zagadnień z programowania takich jak zmienne, stałe, instrukcje warunkowe, pętle, metody, klasy oraz obiekty. Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Python z Minecraftem”. Po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

Program kursu

Celem lekcji będzie zapoznanie się ze środowiskiem Roblox Studio. Uczniowie poznają podstawy w jaki sposób tworzyć przedmioty, obiekty, określać rodzaj materiału, kolory oraz jak modyfikować ich wielkość, położenie. Każdy uczestnik przygotuje swoją własną mapę i przetestuje dodając gracza.
Celem zajęć będzie przedstawienie podstawowych zagadnień języka Lua. Uczestnicy wykorzystają zmienne do modyfikacji obiektów oraz zaprogramowania wybuchu.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru usłanego licznymi przeszkodami. Uczniowie zaprojektują system checkpoint. Za pomocą edytora modeli stworzą różnego rodzaju etapy zawierające przeszkody statyczne oraz ruchome. Przy użyciu języka LUA , uczestnicy zaprogramują między innymi Super Jump, przeszkody niszczące naszego gracza oraz zasadzki tymczasowe.
Celem lekcji będzie stworzenie tablicy informacyjnej, dodanie dodatkowych napisów oraz programu, który będzie powodował, że nasze napisy zaczną się obracać i kolejnego który będzie sprawiał, że nasza tablica zacznie lewitować.
Celem lekcji będzie stworzenie sklepu z bronią które pozwolą nam na walkę z Zombiakami oraz gotówki z możliwością zbierania i tablicy wyświetlającej ich ilość.
Kontynuacja poprzedniej lekcji
Celem lekcji będzie stworzenie systemu spawningu zombiaków.
Celem lekcji będzie ulepszenie rozgrywki, dodanie apteczek oraz power-upów.
Celem zajęć będzie poznanie zaawansowanych tajemnic budowniczego Robloxa. Rozpoczniemy prace na stworzeniem gry typu Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie kontynuacja prac nad grą Tycoon.
Celem zajęć będzie dokończenie gry Tycoon. Na zajęciach powtórzymy materiał z semestru.. Po lekcji zostaną rozdane certyfikaty ukończenia kursu.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

Miejsce na dodatkowy tekst