Unia Europejska

Scratch jest już gotowy aby pokazać nam wspaniały świat programowania. Dzięki poznaniu podstawowych i zaawansowanych pojęć wkroczymy na ścieżkę prawdziwych programistów. Czekają na nas różne przygody w krainach gdzie mieszka Wither i Steve, ale też na wyspie Angry Birdsów czy torach Forzy Horizon.

  • 1x w tygodniu, 90 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


płatność miesięczna 239,00 zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 095,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę.

Program kursu

Celem lekcji jest przedstawienie czym jest programowanie, jak się tworzy gry i czym są języki programowania. Drugim celem jest wdrożenie w środowisko SCRATCH poprzez stworzenie pierwszej gry w tym środowisku - Minecraft.
Celem lekcji jest poznanie zasad działania niektórych efektów np. duch oraz przypomnienie zmiennych i ich możliwości wpływu na różne elementy gier.
Na lekcji utworzona zostanie gra polegająca na poruszaniu się batyskafem i zestrzeliwaniu podwodnych bestii. Pokazane zostaną właściwości klonowania.
Celem lekcji jest stworzenie gry T-rex, która znana jest z przeglądarki Google Chrome i uruchomić ja można wtedy, gdy nie mamy połączenia z internetem.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie gry Flappy Bird. Tworzenie dynamicznie zmieniającego się tła.
Celem lekcji jest utrwalenie funkcji bloku message oraz zapoznanie się z kategorią “Więcej bloczków”. Stworzenie swojego bloczku.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie projektu Wyścigi.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie rozbudowanej gry platformowej osadzonej w uniwersum gry Among US. Na zajęciach uczniowie poznają podstawowe zasady i mechaniki tworzenia gier platformowych.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu własnych poziomów.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Zastanawiasz się co Cię czeka w przyszłym roku. Już dziś serwujemy przedsmak tego co dla Ciebie przygotowaliśmy - tworzenie aplikacji na telefon. Łap smartfon w dłoń i działamy!
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest wprowadzenie do pojęć machine-learningu i sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu uczestnicy zajęć poznają podstawy uczenia maszynowego i będą w stanie przenieść rozwiązania sztucznej inteligencji do środowiska programowania Scratch.
Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery. Stworzymy grę, w której będziemy mogli rywalizować z komputerem w papier, nożyce i kamień.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst