Zastanawiasz się jak pracują programiści? Na zajęciach poznamy zasady korzystania z języka C# przy pomocy środowiska Visual Studio i poczujemy się jak jeden z nich. Pętla, metoda, instrukcja warunkowa brzmią jak starożytne zaklęcia? Jako programiści poznamy ich znaczenie i wykorzystasz do tworzenia różnych programów.

  • 1x w tygodniu (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


płatność miesięczna 259,00 zł

Zapisy i terminarz

lub

-100 zł przy płatności jednorazowej 1 195,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs, obejmujący 2 semestry, stanowi wstęp do „prawdziwego” programowania. Na przykładzie nowoczesnego, opracowanego przez firmę Microsoft języka C#, omawiane są jego podstawowe elementy. Oprócz tego, uczeń poznaje sposoby tworzenia stron internetowych oraz podstawy bezpiecznego korzystania z Internetu i hackingu.

Program kursu

Celem lekcji jest stworzenie pierwszego programu w C# oraz zapoznanie ze środowiskiem Visual Studio.
Celem lekcji jest przedstawienie pojęcia zmiennych oraz pokazanie najczęściej stosowanych typów zmiennych.
Celem lekcji jest przedstawienie pojęcia stałych oraz pokazanie najczęściej stosowanych operacji matematycznych.
Celem lekcji jest wprowadzenie do WinForms oraz wprowadzenie pojęcia rzutowania.
Celem lekcji jest przedstawienie operatorów matematycznych i logicznych. Drugim celem jest przedstawienie inkrementacji i dekrementacji w języku C#.
Celem lekcji jest przedstawienie instrukcji warunkowej IF.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest przedstawienie instrukcji warunkowej Switch.
Celem lekcji jest zapoznanie się z pojęciem pętli.
Celem lekcji jest dalsze zgłębianie tematu pętli.
Celem lekcji jest omówienie zastosowania i używania tablic.
Celem lekcji jest przedstawienie metod.
Celem lekcji jest dalsze zgłębianie tematu metod.
Celem lekcji jest utrwalenie zdobytej podczas semestru wiedzy.
Celem lekcji jest wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy podczas przygotowywania gry w konsoli systemowej, inspirowanej grami znanych z konsol Brick Game
Celem lekcji jest ulepszenie naszej gry oraz dodanie do niej elementów znanych z nowoczesnych gier.
Celem lekcji jest stworzenie gry zręcznościowej, gdzie głównym zadaniem gracza jest uderzanie w wyskakujące z nor świstaki.
Celem lekcji jest rozbudowanie gry w świstaki o dodatkowe funkcje.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Miejsce na dodatkowy tekst