Trwają zapisy na krótkie kursy online! Sprawdź!

Zajęcia dla uczniów, którzy dobrze znają już Scratcha lub ukończyli pierwszy semestr kursu Programy i Gry Komputerowe.

Projektowanie aplikacji mobilnych w środowisku App Inventor. Ponadto wprowadzaone zostaje zaawansowane tworzenie gier 3D w środowisku Kodu Game Lab.


W pierwszej części semestru zamienisz się w projektanta aplikacji mobilnych i stworzysz własne gry smartfonowe. W drugiej części otworzymy ponownie portal do świata gier 3D przy pomocy Kodu Game Lab.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


5 rat po 190

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Drugi semestr kursu to dalsze zgłębianie wiedzy programistycznej. Wprowadzane są nowe języki i platformy takie jak KODU (tworzenie gier 3D) oraz Python z Minecraftem. Nasze zajęcia online TO NIE webinar ani nie kurs jak na Youtube! W trakcie naszych zajęć online każdy uczeń będzie widzieć ekran nauczyciela, słyszeć, co mówi, oraz nauczyciel będzie mieć wgląd do tego, co robi i mówi uczeń (będzie widzieć ekran każdego ucznia). Każdy uczeń będzie mógł zadać pytanie głosowo, nauczyciel będzie w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i dokładnie wskazać, gdzie jest błąd i jak go naprawić.

Program kursu

Podczas zajęć stworzona zostanie aplikacja mobilna do pomiaru ilości wykonywanych kroków, przebytej odległości i szybkości.
Celem lekcji jest stworzenie mobilnej gry Push the button. Poznane zostaną mechanizmy działania stopera, zaprogramowanie losowości, wykorzystanie animacji oraz komponenty dźwiękowe i inicjalizacja zmiennych.
W trakcie zajęć głównym celem jest stworzenie mobilnej aplikacji Dyktafon, a także poznanie mechanizmu Recorder, komponentów dźwiękowych oraz poznanie notyfikacji.
Celem lekcji jest stworzenie mobilnej aplikacji Fiszki oraz poznanie działania sensorów.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Podczas zajęć stworzona zostanie gra pozwalająca poznać mechanikę skoku w różnego rodzaju aplikacjach.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Podczas lekcji stworzona zostanie dobrze znana gra “Kółko i krzyżyk”. Poruszone zostaną tematy implementacji logiki aplikacji. Na lekcji odbędzie się również prezentacja prac samodzielnych uczniów.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji oraz podsumowanie wiadomości i prezentację projektów własnych.
Celem lekcji jest stworzenie pierwszej gry w KODU - „Wyścigi” oraz poznanie środowiska Kodu i specyfiki gier 3D.
Podczas lekcji stworzona zostanie gra Podczas lekcji stworzona zostanie gra „Zatłoczona droga”, w której przedstawione będzie klonowanie i niszczenie przeciwników oraz przypomnienie mechanizmu stopera.
Celem lekcji jest stworzenie gry „Gwiezdne wojny” oraz zapoznanie z możliwościami poruszania pomiędzy planszami i jednoczesnego sterowania kilkoma postaciami.
Zadanie, przed jakim zostaną postawieni uczestnicy to przygotowanie dwupoziomego świata wraz z opracowaniem teleportacji i budowania mostów.
Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft – wprowadzenie w następny kurs „Python w Minecrafcie i strony internetowe”. Na zajęciach rozdane zostaną certyfikaty ukończenia kursu.

5 rat po 190

Zapisy i terminarz

Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!

Zapisz się na kurs

Nasi
partnerzy

Polecane z
bloga

Informatyka dla dzieci – nauka i zabawa w trybie online

Czytaj

Jak odkryć i rozwijać potencjał intelektualny dzieci?

Czytaj

Czy matematyka jest ważna w programowaniu?

Czytaj