Ostatnie chwile, aby zapisać się na kursy semestralne! Sprawdź!

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Programy i gry komputerowe”.

Jedna z najpopularniejszych gier w rękach programistów. Na zajęciach uczniowie dowiadują się w jaki sposób modyfikować świat gry Minecraft przy pomocy języka programowania Python.


Wow! Wiesz, że Minecrafta możesz zaprogramować, że będzie robił co zechcesz? Nie wiesz? To wskakuj do nas - pokażemy Ci jak zapanować nad uniwersum Minecrafta.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


5 rat po 210

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Programy i gry komputerowe”. Kurs składa się z jednego semestru. Realizowany jest w języku Python z wykorzystaniem platformy Microsoft MakeCode. Uczniowie poznają ten profesjonalny język poprzez tworzenie nowych elementów w świecie gry Minecraft. Na każdej lekcji kursanci zapoznają się z elementarnymi konstrukcjami języka Python oraz platformy MakeCode kreując świat Minecrafta. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo. Nasze zajęcia online TO NIE webinar ani nie kurs jak na Youtube! W trakcie naszych zajęć online każdy uczeń będzie widzieć ekran nauczyciela, słyszeć, co mówi, oraz nauczyciel będzie mieć wgląd do tego, co robi i mówi uczeń (będzie widzieć ekran każdego ucznia). Każdy uczeń będzie mógł zadać pytanie głosowo, nauczyciel będzie w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i dokładnie wskazać, gdzie jest błąd i jak go naprawić.

Program kursu

Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft. Poznanie zmiennych, pobieranie i ustawianie pozycji gracza. Uczestnicy zostaną zapoznani z platformą MakeCode.
Celem zajęć będzie poznanie poleceń, które umożliwią tworzenie zarówno pojedynczych bloków jak i złożonych brył, kształtów.
Celem zajęć będzie poznanie zdarzeń, które umożliwią tworzenie konstrukcji za pomocą czatu.
Celem zajęć będzie poznanie mechanizmów odpowiadających za pojawianie się różnego rodzaju mobów oraz przedmiotów w grze z wykorzystaniem pętli.
Celem zajęć będzie stworzenie areny walk i zaprogramowanie rozgrywki: system tworzenia poziomów, ekwipunek gracza, ulepszenia.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru gdzie na gracza będą czekać różnego rodzaju przeszkody. Uczestnicy zostaną zapoznani z instrukcją warunkową.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie konstruktora ułatwiającego budowanie złożonych konstrukcji w grze. Poznane narzędzie pozwoli zaprojektować etapy wymagające od gracza dobrej zręczności i refleksu.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie agenta – osobistego pomocnika w grze Minecraft.
Celem zajęć będzie zaprojektowanie rozbudowanej rozgrywki. Uczestnicy wspólnymi siłami będą musieli obronić zamek przed najeźdźcą wykorzystując wszystkie poznane do tej pory techniki.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Celem zajęć będzie wprowadzenie uczestników do tematyki kolejnego kursu programowania. Poznanie platformy Roblox Studio.

5 rat po 210

Zapisy i terminarz

Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!

Zapisz się na kurs

Nasi
partnerzy

Polecane z
bloga

Branka Bebić - właścicielka franczyzy Gigantów Programowania w Chorwacji o inwestycji w przyszłość

Czytaj

Dziecko przed komputerem – jak produktywnie wykorzystać ten czas?

Czytaj

Zajęcia dla dzieci w domu - 7 sposobów na nudę!

Czytaj