Unia Europejska

Scratch jest już gotowy aby pokazać nam wspaniały świat programowania. Dzięki poznaniu podstawowych i zaawansowanych pojęć wkroczymy na ścieżkę prawdziwych programistów. Czekają na nas różne przygody w krainach gdzie mieszka Wither i Steve, ale też na wyspie Angry Birdsów czy torach Forzy Horizon.

  • 1x w tygodniu (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (12)


płatność miesięczna 239,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych
(-100zł przy płatności jednorazowej):
14 spotkań - 1195zł
15 spotkań - 1280zł
16 spotkań - 1366zł

lub

-100zł przy płatności jednorazowej 1 095,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę.

Program kursu

Lekcja ma na celu przedstawienie uczniom, czym jest programowanie oraz zapoznanie ich ze środowiskiem Scratch, jego elementami i sposobem tworzenia programów i gier. Pierwszy projekt będzie związany ze światem Minecrafta i będzie wykorzystywał jego elementy.
Celem lekcji jest poznanie zasad działania niektórych efektów np. duch oraz przypomnienie zmiennych i ich możliwości wpływu na różne elementy gier.
Podczas zajęć poznane zostaną zasady klonowania (duplikowania) na podstawie gry „Batyskaf”.
Na lekcji odbędzie się quiz sprawdzający wiedzę uczniów. Następnie stworzona zostanie gra nawiązująca do słynnego dinozaura pochodzącego z przeglądarki Google w trybie offline.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie gry „Flappy Pigeon” oraz poznanie zasad tworzenia dynamicznie zmieniającego się tła.
Głównym zadaniem jest stworzenie własnej gry „Angry Birds” oraz utrwalenie funkcji bloku message i budowa środowiska z wieloma postaciami. Poznane zostaną również zasady tworzenia bloków własnych - funkcji.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Na lekcji odbędzie się quiz sprawdzający wiedzę uczniów. Celem lekcji jest stworzenie pierwszej części projektu „Wyścigi”.
Celem lekcji jest stworzenie drugiej części projektu „Wyścigi” oraz rozpoczęcie prac nad własnym projektem.
Celem lekcji jest stworzenie rozbudowanej gry platformowej osadzonej w uniwersum gry Among US. Na zajęciach uczniowie poznają podstawowe zasady i mechaniki tworzenia gier platformowych.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu własnych poziomów.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Zastanawiasz się co Cię czeka w przyszłym roku. Już dziś serwujemy przedsmak tego co dla Ciebie przygotowaliśmy - tworzenie aplikacji na telefon. Łap smartfon w dłoń i działamy!
Celem zajęć będzie stworzenie gry zręcznościowej dla dwóch osób. Uczestnicy wykorzystają narzędzie pisaka aby przygotować rozgrywkę.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu nowych power-up oraz przeszkód dla przeciwnika.
Celem lekcji jest wprowadzenie do pojęć machine-learningu i sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu uczestnicy zajęć poznają podstawy uczenia maszynowego i będą w stanie przenieść rozwiązania sztucznej inteligencji do środowiska programowania Scratch.
Zajęcia przeznaczone na sprawdzenie umiejętności komputera do rozpoznawania materiału video pochodzącego z kamery. Stworzymy grę, w której będziemy mogli rywalizować z komputerem w papier, kamień, nożyce.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst