Start zapisów na kursy semestralne! Sprawdź!

Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady projektowania designu aplikacji, rozmieszczenia elementów i pokazywania ich w różnych odstępach czasowych w trakcie działania aplikacji. Dodatkowo pokazane zostanie programowanie responsywności ekranu na nasze działania.


Monstery z różnych gier zaatakowały nasze telefony i próbują przejąć kontrolę nad naszymi smartfonami. Pokażmy im kto tu rządzi i zróbmy im małą niespodziankę. Telefon w dłoń i do atakuuuuu!

  • 1 spotkanie (warsztat)

  • 2 x 45 min (czas trwania)


bezpłatne 0

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Warsztaty pokazują uczestnikom zalety tworzenia własnych aplikacji na telefony komórkowe. Na zajęciach używane jest środowisko AppInventor, w którym nie tylko programujemy aplikację do działania ale również projektujemy jej design. Projektowanie desginu aplikacji odbywa się w bardzo prosty i wizualny sposób – różne obiekty (przyciski, okna, grafiki) umieszczane są na ekranie telefonu. Następnie elementy te programowane są przy pomocy bloków odpowiadających za konkretne funkcje aplikacji. Projekt można w każdym momencie pobrać i wykorzystywać po zajęciach.

Program kursu

Jakie jest nasze zadanie na dziś? Nie możemy pozwolić aby monstery przejęły kontrolę nad naszymi telefonami. Zaprogramujemy ekran do obrony. Gdy tylko pojawi się jakiś monster naszym zadaniem będzie jak najszybciej w niego kliknąć i pokonać. Na pewno damy sobie radę.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

bezpłatne 0

Zapisy i terminarz

Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!

Zapisz się na kurs

Nasi
partnerzy

Polecane z
bloga

Jaki powinien być program zajęć z programowania?

Czytaj

Programowanie dla dzieci w języku Scratch - czy warto?

Czytaj

Programowanie dla przedszkolaków - na jakie zajęcia postawić?

Czytaj