Unia Europejska

Scratch jest już gotowy aby pokazać nam wspaniały świat programowania. Dzięki poznaniu podstawowych i zaawansowanych pojęć wkroczymy na ścieżkę prawdziwych programistów. Czekają na nas różne przygody w krainach gdzie mieszka Wither i Steve, ale też na wyspie Angry Birdsów czy torach Forzy Horizon. Dodatkowo poznamy zasady tworzenia aplikacji mobilnych w App Inventor, a swoje aplikacje będziemy mogli udostępniać znajomych.

  • 28 spotkań (dwa razy w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


płatność miesięczna od 383,00 zł

lub

-150zł przy płatności jednorazowej 1 769,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Podstawy programowania realizowane są w języku Scratch. Jest to edukacyjny język, stworzony jako narzędzie do nauczania dzieci podstaw programowania. Umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, bądź gier. Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka mają kształt puzzli, które ułożone we właściwy sposób tworzą działający program lub grę. Druga część kursu przeznaczona jest na programowanie aplikacji na platformę Android w języku App Inventor.

Program kursu

Celem lekcji jest przedstawienie czym jest programowanie, jak się tworzy gry i czym są języki programowania. Drugim celem jest wdrożenie w środowisko SCRATCH poprzez stworzenie pierwszej gry w tym środowisku - Minecraft.
Celem lekcji jest poznanie zasad działania niektórych efektów np. duch oraz przypomnienie zmiennych i ich możliwości wpływu na różne elementy gier.
Na lekcji utworzona zostanie gra polegająca na poruszaniu się batyskafem i zestrzeliwaniu podwodnych bestii. Pokazane zostaną właściwości klonowania.
Celem lekcji jest stworzenie gry T-rex, która znana jest z przeglądarki Google Chrome i uruchomić ja można wtedy, gdy nie mamy połączenia z internetem.
Zajęcia stanowią kontynuację dla poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie rozbudowanej gry platformowej osadzonej w uniwersum gry Among US. Na zajęciach uczniowie poznają podstawowe zasady i mechaniki tworzenia gier platformowych.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji. Na lekcji uczestnicy skupią się na tworzeniu własnych poziomów.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału ze Scratcha.
Po rozbiciu statku, lądujesz na nieznanej wyspie musisz wybudować, podstawową infrastrukturę żeby przeżyć wyspa skrywa pewną tajemnicę.
Musisz samodzielnie przygotować się do podróży do Netheru, zbierając zasoby, budując portal korzystaj z pomocy swojego pomocnika agenta.
Musisz przetrwać noc pełną potworów, budując schronienie, zdobywając broń i walcząc z hordami niebezpiecznych stworzeń.
Uczniowie poznają bliżej działanie Agenta. Poznają kod potrzebny do poruszania się nim, stawiania bloków oraz wypełniania slotów blokami. Agent będzie również wykonywał zadania w prostej pętli.
W ramach lekcji powtórzeniowej uczniowie powtarzają i utrwalają wiedzę zdobytą na poprzednich zajęciach. Lekcję rozpoczynamy uzupełnieniem quizu zawierającego pytania dotyczące zagadnień związanych z budowaniem programów w Minecraft Education. Następnie wykonujemy z dziećmi zadania dotyczące utrwalenia wiedzy i wiadomości z lekcji.
Podczas zajęć stworzona zostanie aplikacja mobilna do pomiaru ilości wykonywanych kroków, przebytej odległości i szybkości.
Celem lekcji będzie przygotowanie gry, w której zadaniem gracza będzie rozbroić minecraftowy ładunek TNT. Na zajęciach przygotujemy rozbudowany interfejs gry. Poznamy techniki dodawania grafik oraz dźwięków w projekcie.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie mobilnej aplikacji Fiszki oraz poznanie działania sensorów.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Podczas zajęć stworzona zostanie gra pozwalająca poznać mechanikę skoku w różnego rodzaju aplikacjach.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest opracowanie gry kółko i krzyżyk. Uczniowie nauczą się w jaki sposób programować logikę gier. Przygotowany zostanie tryb gry jednoosobowy(opcjonalnie) oraz dwuosobowy.
Celem lekcji jest dokończenie projektu z ostatnich zajęć.
Na zajęciach zaprojektujemy aplikację, w której będziemy mogli generować silne hasła i przypisywać je do konkretnych kont, całość oczywiście zabezpieczona będzie przed dostępem niepowołanych osób.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Na zajęciach stworzymy rozbudowany quiz z bazą pytań, poznamy zagadnienie słowników, które pozwolą nam projektować pytania różnego typu.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst