Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Tworzenie gier komputerowych w Unity

Metodologia tworzenia gier w oparciu o język programowania C# i silnik Unity. W trakcie zajęć wykorzystane będzie m.in. narzędzie Game design Doc, Mirror, HLAPI czy Photon. Trzeci semestr kursu wprowadzi Cię w m.in. w tematy zaawansowanych mechanik, technologii webowych, serwerów gry i wielu innych. Dowiedz się jak powstały najpopularniejsze gry i twórz własne.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (10)


5 płatności po 269,00 zł

Zapisy i terminarz

lub

-50 zł przy płatności jednorazowej 1 295,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia z gier komputerowych prowadzone są w języku C#. W trakcie zajęć uczestnicy stworzą projekt - wyścigową grę sieciową, w której będzie mogło konkurować kilku graczy. Uczniowie dowiedzą się m.in. jak tworzyć postaci czy tablicę wyników.

Program kursu

Na pierwszych zajęciach przypomnimy sobie podstawy C# i Unity. Przypomnimy też sobie Game Design Doc przy omawianiu projektu semestralnego.
Na drugich zajęciach poznamy podstawy poruszania pojazdów w Unity. Zapoznamy się z komponentem Wheel Collider.
Po zapoznaniu się z tworzeniem kół, dodamy nasz pojazd i zabezpieczymy go, by jeździł poprawnie. Dodamy także śledzenie pojazdu.
Na tych zajęciach uczniowie zaprojektują swój teren a także przygotują tor, na którym będzie się odbywał wyścig.
Zajęcia poświęcone zostaną punktom kontrolnym usytuowanym na terenie. Dzięki nim, program będzie w stanie określić, ile okrążeń wykonał gracz.
Na tych zajęciach utworzymy przygotujemy podstawy interfejsu użytkownika. Dodamy nazwę i kolor gracza, odliczanie i reset gry.
Zajęcia poświęcone będą poprawką a także dodaniem lusterka do gry oraz zmianie widoku.
Podczas zajęć przygotowane zostanie menu gry, w którym będzie można wybrać kolor i nazwę naszego samochodu.
Lekcja teoretyczna o tworzeniu gier multiplayer a także przygotowanie środowiska Photon.
Zajęcia poświęcone zostaną połączeniom gry z serwerem Photon i testowaniu działania gry.
Kontynuacja zajęć poprzednich. Na zajęciach przygotowane będą rozwiązania, które pozwolą nam na przesyłanie danych innych użytkowników.
Na tych zajęciach zajmiemy się przygotowaniem tablicy wyników oraz wyświetleniem jej
Na końcowych zajęciach doszlifujemy naszą grę, a także dodamy Nitro do naszych samochodów. Ze względu na testy zajęcia są rozłożone na dwa dni, a na samym końcu niech uczniowie wzajemnie pograją w swoje gry.
Na końcowych zajęciach doszlifujemy naszą grę, a także dodamy Nitro do naszych samochodów. Ze względu na testy zajęcia są rozłożone na dwa dni, a na samym końcu niech uczniowie wzajemnie pograją w swoje gry.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

Miejsce na dodatkowy tekst