Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli drugi semestr kursu Tworzenie gier komputerowych w Unity

Metodologia tworzenia gier w oparciu o język programowania C# i silnik Unity. W trakcie zajęć wykorzystane będzie m.in. narzędzie Game design Doc, Mirror, HLAPI czy Photon. Trzeci semestr kursu wprowadzi Cię w m.in. w tematy zaawansowanych mechanik, technologii webowych, serwerów gry i wielu innych. Dowiedz się jak powstały najpopularniejsze gry i twórz własne.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


5 rat po 239

Zapisy i terminarz

lub

płatność jednorazowa (zniżka 45 zł) 1150


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia z gier komputerowych prowadzone są w języku C#. W trakcie zajęć uczestnicy stworzą projekt - wyścigową grę sieciową, w której będzie mogło konkurować kilku graczy. Uczniowie dowiedzą się m.in. jak tworzyć postaci czy tablicę wyników.

Program kursu

Na pierwszych zajęciach przypomnimy sobie podstawy C# i Unity. Przypomnimy też sobie Game Design Doc przy omawianiu projektu semestralnego.
Na drugich zajęciach poznamy podstawy poruszania pojazdów w Unity. Zapoznamy się z komponentem Wheel Collider.
Po zapoznaniu się z tworzeniem kół, dodamy nasz pojazd i zabezpieczymy go, by jeździł poprawnie. Dodamy także śledzenie pojazdu.
Na tych zajęciach uczniowie zaprojektują swój teren a także przygotują tor, na którym będzie się odbywał wyścig.
Zajęcia poświęcone zostaną punktom kontrolnym usytuowanym na terenie. Dzięki nim, program będzie w stanie określić, ile okrążeń wykonał gracz.
Na tych zajęciach utworzymy – zasymulujemy serwer, z którym będą się łączyć gracze. Dowiemy się co to jest adres a także wyślemy i pobierzemy z niego dane.
Zajęcia poświęcone będą poprawką a także dodaniem lusterka do gry oraz zmianie widoku.
Podczas zajęci przygotowane zostanie menu gry, w którym będzie można wybrać kolor i nazwę naszego samochodu.
Lekcja teoretyczna o tworzeniu gier multiplayer a także przygotowanie środowiska Photon.
Zajęcia poświęcone zostaną połączeniom gry z serwerem Photon i testowaniu działania gry.
Kontynuacja zajęć poprzednich. Na zajęciach przygotowane będą rozwiązania, które pozwolą nam na przesyłanie danych innych użytkowników.
Przygotowana zostanie tablica wyników a także wprowadzone zostaną poprawki do ustawień sieciowych.
Na zajęciach przygotowane zostaną powerupy, które urozmaicą rozgrywkę.
Ostatnie zajęcia poświęcone zostaną poprawię błędów, eksporcie a także testowaniu połączenia gotowych projektów, a także wspólnemu graniu.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

Miejsce na dodatkowy tekst