Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli pierwszy semestr kursu Strony internetowe.

Podstawy już za nami. W drugim semestrze skupimy się na mechanice działania stron internetowych tworząc projekty internetowych gier i wprowadzimy uczniów w interakcje użytkownika ze stroną internetową.

  • 14 spotkań (raz w tygodniu)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (12)


5 płatności po 239,00 zł

Zapisy i terminarz

lub

-50 zł przy płatności jednorazowej 1 145,00 zł


Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Strony internetowe semestr 1”. Kurs ten obejmuje podstawy tworzenia stron internetowych. Zajęcia zawierają przyjazne wprowadzenie w świat języka znaczników HTML oraz sposobu stylizowania wyglądu stron przy pomocy stylów CSS. Wprowadzane są również podstawy języka JavaScript. Efektem końcowym jest stworzenie własnych stron oraz opublikowanie ich w sieci. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

Program kursu

Celem lekcji jest przypomnienie dzieciom, czym są zmienne. Nauczą się je tworzyć oraz wykorzystywać w języku JavaScript. Dodatkowe uczestnicy poznają różne rodzaje operatorów arytmetycznych oraz przypisania.
Celem lekcji jest przypomnienie dzieciom, czym jest instrukcja warunkowa. Uczniowie poznają sposób tworzenia instrukcji warunkowych w języku JavaScript. Uczestnicy poznają operatory logiczne służące to tworzenia rozbudowanych warunków, a także instrukcje switch.
Celem lekcji jest poznanie przez uczestników funkcji. Dodatkowo, uczestnicy poznają popularne metody operacji na typach tekstowych.
Celem lekcji jest poznanie przez uczestników Tablic. Uczestnicy poznają popularne operacje na tablicach.
Celem lekcji jest poznanie przez uczestników pętli. Uczestnicy poznają pętle for oraz while i wykorzystają je w zadaniach.
Celem lekcji jest poznanie przez czym są i jak tworzy się obiekty w JavaScript.
Powtórzenie wiadomości - quiz.
Celem lekcji jest poznanie przez uczestników idei DOM. Uczestnicy stworzą proste interakcje na stronie internetowej.
Celem lekcji będzie przygotowanie listy do której będziemy mogli dodawać nowe zadania oraz usuwać już te wykonane. Całość będzie można wydrukować.
Celem zajęć będzie stworzenie gry „Wisielec” (szubienica) która, polega na odgadywaniu słów.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanej gry dla dwóch graczy polegającej na rzucaniu kością i zdobywaniu punktów. Dodatkowo, w grze określimy warunki zwycięstwa i przegranej, utraty punktów.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Lekcja pokazowa C#.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

Miejsce na dodatkowy tekst