Podstawy tworzenia grafik trójwymiarowych wykorzystywanych w grach i animacjach. Przy pomocy środowiska Blender 3D uczniowie wprowadzani są w tajniki grafik 3D.


Grafika 3D to jeden z podstawowych elementów każdej gry. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak tworzone są tekstury i czym właściwie jest modelowanie to musisz wpaść do nas. Każdy twórca gier powinien to wiedzieć.

  • 5 spotkań (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


za kurs 325

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs “Grafik 3D - Blender” to zajęcia dla tych wszystkich, którzy chcą poznać podstawy tworzenia grafiki trójwymiarowej do gier czy animacji. Na zajęciach każdy nauczy się podstaw programu Blender 3D, poznają jego możliwości i stworzą swoje modele trójwymiarowe.

Program kursu

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z środowiskiem Blender 3D. Uczniowie poznają podstawy poruszania się po programie, dodawania nowych obiektów. Poznają podstawowe operacje przesunięcia, obrotu i skalowania.
Celem lekcji jest wytłumaczenie z czego składa się model 3D. Jak się go edytuję i jak na podstawie prostej figury stworzyć coś zaawansowanego. Na zajęciach uczniowie stworzą kielich, któremu nałożą materiał, rozłożą jego siatkę UV i wygrawerują na nim napis.
Na tej lekcji uczniowie wymodelują miecz. Zastosują swoją wiedzę z poprzednich zajęć a także poznają sposoby dodawania detali za pomocą narzędzi bevelowania oraz tworzenie meshy za pomocą linii.
Na tej lekcji uczniowie, na podstawie miecza przygotują jego UV mapę oraz przygotują shadery by stworzyć realistyczne efekty.
Na tej lekcji uczniowie połączą wszystkie elementy miecza. Przygotują modele kamieni, dodadzą materiały. Stworzą również shader lawy. Na koniec przygotują własną scenę i stworzą render.

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

Miejsce na dodatkowy tekst