Pakiet “Roblox 3w1” to propozycja dla pasjonatów świata Robloxa i niepowtarzalna możliwość zdobycia programistycznej wiedzy w tym środowisku na 3 poziomach zaawansowania. Na zajęciach wykorzystywany jest język programowania Lua umożliwiający stworzenie i zaprogramowanie własnych światów. Uczniowie poznają nie tylko zasady projektowania, ale również publikacji i udostępniania projektów swoich gier.


Ucz się Robloxa z najlepszymi! Giganci Programowania są na oficjalnej liście edukatorów Robloxa na świecie. Jeśli chcesz tworzyć najlepsze robloxowe gry to musisz do nas wpaść. Siadaj za stery Roblox Studio i twórz niezapomniane gry, o których Twoi koledzy i koleżanki będą mówić miesiącami.

  • 15 spotkań (raz lub kilka razy w tyg.)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


za kurs 975

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Wybierz pakiet promocyjny i zyskaj 3 kursy w 1 pakiecie w cenie obniżonej o 150 zł. "Roblox 3w1" to 15 zajęć na 3 etapach zaawansowania, obejmujący wiedzę z zakresu kursów:
1.“Młody twórca gier w ROBLOX” to świetna propozycja dla uczniów, którzy chcą nauczyć się tworzenia gier w Roblox z wykorzystaniem języka LUA. W trakcie kursu przedstawione zostaną podstawy tworzenia gier 3D. Zaprezentowane zostaną podstawowe elementy jak mechanika i logika gry oraz tworzenie modeli trójwymiarowych.
2. “Młody zaawansowany twórca gier w ROBLOX” to świetna propozycja dla uczniów, którzy chcą zgłębić zaawansowane tajniki tworzenia gier w Roblox z wykorzystaniem języka LUA. Kurs będzie rozwinięciem wiadomości z kursu “Młody twórca gier w ROBLOX”.
3. “Młody ekspert gier w ROBLOX” to świetna propozycja dla uczniów, którzy chcą zgłębić zaawansowane tajniki tworzenia gier w Roblox z wykorzystaniem języka LUA. Kurs będzie rozwinięciem wiadomości z kursu „Młody zaawansowany twórca gier w ROBLOX”.

Program kursu

Celem lekcji będzie zapoznanie się ze środowiskiem Roblox Studio. Uczniowie poznają podstawy, w jaki sposób tworzyć przedmioty, obiekty, określać rodzaj materiału, kolory oraz jak modyfikować ich wielkość i położenie. Każdy uczestnik przygotuje swoją własną mapę i przetestuje ją dodając gracza.
Celem zajęć będzie przedstawienie podstawowych zagadnień języka Lua, takich jak zmienne, instrukcje warunkowe oraz wykorzystanie tych umiejętności do zaprogramowania kolizji, interakcji pomiędzy graczem a innymi obiektami w grze.
Celem zajęć będzie stworzenie toru przeszkód. Uczniowie zaprojektują swój własny tor przeszkód, dodadzą różnego rodzaju przeszkody oraz określą warunki zwycięstwa.
Celem zajęć będzie dokończenie projektu i udostępnienie go dla społeczności Roblox
Celem lekcji będzie zapoznanie się z animacjami oraz interakcjami z inną postacią. Uczniowie poznają podstawy w jaki sposób tworzyć animację postaci wraz z interakcją z inną postacią. Każdy uczestnik przygotuje swoją animację, a później przetestuję ją w swojej grze oraz stworzy program, który będzie umożliwiał interakcję z drugą postacią.
Celem lekcji będzie stworzenie monet, które będziemy mogli zbierać w naszej grze. Uczniowie poznają sposób w jaki stworzyć program do obracania oraz unoszenia i opadania monet. Każdy uczestnik przygotuje własną monetę, a następnie przetestuje działanie programu w swojej grze.
Celem zajęć będzie dokończenie systemu generowania i wyświetlania ilości monet na tablicy.
Celem zajęć będzie stworzenie sklepu zoologicznego.
Celem zajęć będzie stworzenie teleportów, które będą miały za zadanie teleportowanie naszego gracza w inne miejsca na mapie.
Celem lekcji będzie stworzenie samochodu oraz wygenerowanie terenu do jazdy.
Celem zajęć będzie stworzenie systemu, który będzie pozwalał na dynamiczne budowanie świata podczas gry.
Celem zajęć będzie dokończenie systemu dynamicznego budowania oraz dodanie ulepszeń.
Celem zajęć będzie stworzenie programu, który umożliwia zapisywanie danych na serwerze.
Celem zajęć będzie stworzenie barier, przez które będziemy mogli się dostać, jeżeli spełnimy dane warunki.
Celem zajęć będzie dodanie ulepszeń do naszej gry oraz poznanie Robuxów i ich możliwości.
Miejsce na dodatkowy tekst