Unia Europejska

Kurs realizowany jest w całości w języku angielskim. Wymagana jest komunikatywna znajomość języka angielskiego.

The course is conducted entirely in English. Communicative competence of the English language is required.

Połączenie Pythona z Minecraftem? Tylko my potrafimy łączyć te dwa światy w jeden. Przeniesiemy się do świata Minecrafta i przy pomocy języka programowania Python zawładniemy tym światem. Budowa wielkiego domu? Kolejki górskiej? Toru parkourowego? Przy pomocy programowania to żaden problem.

Connecting Python with Minecraft? Only we can merge these two dimensions into one. We will move to the world of Minecraft and with the help of the Python programming language we will take control over this world. Building a big house? A roller coaster? Parkour track? With programming that is a piece of cake.

raz w tygodniu 14 spotkań


Małe grupy Średnio 6 osób w grupie


Płatność miesięczna, kwartalna lub roczna


płatność miesięczna 259,00 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia dla uczniów, którzy ukończyli kurs „Programy i gry komputerowe”. Kurs składa się z jednego semestru. Realizowany jest w języku Python z wykorzystaniem platformy Microsoft MakeCode. Uczniowie poznają ten profesjonalny język poprzez tworzenie nowych elementów w świecie gry Minecraft. Na każdej lekcji kursanci zapoznają się z elementarnymi konstrukcjami języka Python oraz platformy MakeCode kreując świat Minecrafta. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający uczestnictwo.

The course consists of one semester. It is conducted in Python. Students learn this professional language by creating new elements in the Minecraft world. In each lesson, students will become familiar with the elementary structures of the Python language, creating the world of Minecraft. Upon completion of the course each participant receives a certificate of participation.

Program kursu

Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft. Poznanie zmiennych, pobieranie i ustawianie pozycji gracza. Uczestnicy zostaną zapoznani z platformą MakeCode.

The aim of the lesson is to introduce the student to Python through Minecraft. Learning about variables, downloading and setting the player's position. Participants will be introduced to the MakeCode platform.
Celem zajęć będzie poznanie poleceń, które umożliwią tworzenie zarówno pojedynczych bloków jak i złożonych brył, kształtów.

The aim of the lesson will be to learn the commands that will allow you to create both single blocks and complex solids and shapes.
Celem zajęć będzie poznanie zdarzeń, które umożliwią tworzenie konstrukcji za pomocą czatu.

The aim of the lesson will be to learn about the events that will allow you to create a structure using chat.
Celem zajęć będzie poznanie mechanizmów odpowiadających za pojawianie się różnego rodzaju mobów oraz przedmiotów w grze z wykorzystaniem pętli.

The aim of the lesson will be to learn the mechanisms responsible for the appearance of various types of mobs and items in the game with the use of loops.
Celem zajęć będzie stworzenie areny walk i zaprogramowanie rozgrywki: system tworzenia poziomów, ekwipunek gracza, ulepszenia.

The aim of the lesson will be to create a battle arena and program the game: a leveling system, player's equipment, improvements.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru gdzie na gracza będą czekać różnego rodzaju przeszkody. Uczestnicy zostaną zapoznani z instrukcją warunkową.

The aim of the lesson will be to create an extensive track where various obstacles await the player. Participants will be familiarized with the conditional instruction.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.

The aim of the lesson will be to continue and expand the project from previous classes.
Celem zajęć będzie poznanie konstruktora ułatwiającego budowanie złożonych konstrukcji w grze. Poznane narzędzie pozwoli zaprojektować etapy wymagające od gracza dobrej zręczności i refleksu.

The aim of the lesson will be to learn about the constructor that facilitates building complex structures in the game. This tool will allow you to design stages that require good dexterity and reflexes from the player.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.

The aim of the lesson will be to continue and expand the project from previous classes.
Celem zajęć będzie poznanie agenta – osobistego pomocnika w grze Minecraft.

The aim of the lesson is to get to know the agent - a personal assistant in Minecraft.
Celem zajęć będzie zaprojektowanie rozbudowanej rozgrywki. Uczestnicy będą musieli obronić zamek przed najeźdźcą wykorzystując wszystkie poznane do tej pory techniki.

The aim of the lesson will be to design an extensive game. The participants will have to jointly defend the castle against the invaders using all the techniques known so far.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.

The aim of the lesson will be to continue and expand the project from previous classes.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.

The aim of the lesson will be to revise the material learned during the semester.
Celem zajęć będzie wprowadzenie uczestników do tematyki kolejnego kursu programowania. Poznanie platformy Roblox Studio.

The aim of the lesson will be to introduce participants to the subject of the next programming course. Getting to know the Roblox Studio platform.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst