Jeżeli chcesz kontynuować naukę jednego z najpopularniejszych języków programowania ten kurs jest dla ciebie. Po zapoznaniu się z podstawami języka C++ w pierwszym semestrze rozszerzymy horyzonty użycia tego języka do bardziej praktycznych rzeczy. Poznasz paradygmaty programowania, dowiesz się czym są wskaźniki oraz wykorzystasz swoje umiejętności tworząc przeróżne aplikacje w tym gry.

  • 1x w tygodniu - 2 x 45 minut (przez cały semestr)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)

  • Max. ilość osób (12)


płatność miesięczna od 259,00 zł

Kurs dostępny jest w następujących wariantach cenowych:
15 spotkań - 1388zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Kurs jest 2 semestrem Wstępu do Programowania C++ i jego zadaniem jest osadzić poznaną wiedzę na temat programowania w bardziej rzeczywistych scenariuszach przy czym tłumacząc praktyki używane na co dzień w świecie programowania.

Program kursu

Celem lekcji jest przypomnienie i utrwalenie podstawowych zagadnień z języka programowania C++ omawianych w pierwszym semestrze.
Celem lekcji jest wprowadzenie uczniów w świat programowania obiektowego oraz jego podstawowych pojęć. Uczniowie nauczą się tworzyć proste klasy w języku C++ oraz zrozumieją, dlaczego programowanie obiektowe jest tak ważne w nowoczesnym programowaniu.
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z bardziej zaawansowanymi pojęciami programowania obiektowego, takimi jak enkapsulacja i dziedziczenie, oraz zrozumienie roli klas bazowych i klas pochodnych w C++.
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zaawansowanymi pojęciami programowania obiektowego, takimi jak polimorfizm, polimorfizm statyczny i dynamiczny oraz wirtualne funkcje w języku C++.
Celem tej lekcji jest wprowadzenie uczniów w dwa ważne koncepty programowania obiektowego w języku C++: referencje i destruktory. Uczniowie będą mieli okazję zrozumieć, jak i kiedy używać tych elementów w praktycznych zadaniach
Celem lekcji jest utworzenie prostej gry używającej konceptów z programowania obiektowego.
Celem lekcji jest przybliżenie konceptu wskaźników w C++.
Celem lekcji jest rozpoczęcie prac nad grą rpg.
Celem lekcji jest kontynuacja projektu.
Celem lekcji jest kontynuacja projektu.
Celem zajęć jest stworzenie graficznej wersji gry pong Wprowadzenie do Raylib
Kontynuacja projektu z poprzednich zajęć.
Kontynuacja projektu z poprzednich zajęć.
Celem lekcji jest przedstawienie uczniom specjalizacji Hacking i Cyberbezpieczeństwo.
Celem lekcji jest przerobienie kilku podstawowych zadań z tworzenia algorytmów i kontroli.
Celem lekcji jest przerobienie bardziej zaawansowanych zadań z algorytmiki z udziałem programowania obiektowego i wskaźników.
Celem zajęć jest zapoznanie się z działaniem na plikach w systemie.
Celem zajęć jest stworzenie prostego systemu logowania.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst