Start zapisów na kursy semestralne! Sprawdź!

Konieczna jest umiejętność obsługi myszki, pisania, czytania i liczenia w zakresie 20.

Zajęcia pokażą uczestnikom elementy związane z programowaniem kostiumów oraz ruchu postaci po ekranie. Wprowadzone zostanie pojęcie pętli oraz komend startowych.


Creeper to bardzo niebezpieczne stworzenie. Jeżeli podejdzie wystarczająco blisko to po chwili zrobi duże BUM! Spróbuj zaprogramować strategię obronną przy pomocy środowiska Scratch. Twoimi podstawowym narzędziem będą komendy. Masz ograniczoną ilość czasu więc zaczynamy.

  • 1 spotkanie (warsztat)

  • 70 min (czas trwania)


bezpłatne 0

Zapisy i terminarz

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

Zajęcia wprowadzają uczestników w podstawy programowania. Warsztaty wykorzystują środowisko programowania Scratch ze względu na mocno zarysowaną intuicyjność działania i duże możliwości. Jest to internetowe środowisko pozwalające na tworzeni skryptów przy pomocy różnokolorowych bloków. Każdy blok reprezentuje inną funkcję w programowaniu. Każdy projekt może być na bieżąco testowany a stworzoną grę uczniowie mogą zabrać ze sobą do domu lub udostępnić swoim znajomym.

Program kursu

To już czas. Stajesz przez zadaniem opracowania antycreeperowej strategii obronnej. To co wiemy o Creeperach to fakt, że nie można się do nich zbliżać, a także to, że boją się ocelotów. Może uda nam się wykorzystać te informacje do pokonania ich? Spróbujmy

W ramach zajęć otrzymujesz:

Co mówią o nas nasi uczniowie i ich rodzice?

bezpłatne 0

Zapisy i terminarz

Zaprogramuj swoją przyszłość już dziś!

Zapisz się na kurs

Nasi
partnerzy

Polecane z
bloga

Jaki powinien być program zajęć z programowania?

Czytaj

Programowanie dla dzieci w języku Scratch - czy warto?

Czytaj

Programowanie dla przedszkolaków - na jakie zajęcia postawić?

Czytaj